среда, 27 ноября 2013 г.

Модуль 3 Рефлексія

1.       У процесі роботи над дослідницькими навчальними проектами діти вчаться виділяти головне із загального потоку інформації, відсіювати шум. Порівнювати між собою об’єкти, встановлювати відповідності, вчаться класифікувати. Коли коло головних об’єктів проекту сформовано діти вчаться аналізувати. За результатами роботи над проектом  навчаються формувати звіт і робити обґрунтовані висновки.
Тобто навчаються доводити розпочате діло до свого логічного кінця.

2.       Основні запитання (ключове і тематичне) збуджують у дітей інтерес до вивчення цієї теми та дослідницької діяльності, а також розширює кругозір учнів з декількох предметів, тобто розвиваються міжпредметні зв’язки. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий